marți, 18 mai 2010

Imi place sa fac flori.

Imi place sa fac flori.
Din hartie, din panglicute, din diferite tesaturi.
Flori de diferite forme si culori. Imi plac florile... mult de tot.
Cand sunt vesela, cand sunt suparata, cand o problema nu-mi da pace si nu-i gasesc pe moment rezolvarea, cand pur si simplu cad intr-un butoi cu melancolie, ori cand soarele sau o veste buna imi insenineaza ziua, parca ma mananca degetele...Atunci apare cate o floricica. Ca sa nu le tin degeaba intr-o cutie le-am pus cate un ac de siguranta si acum sunt brose. Am brose de toate culorile, flori de toate formele...
De 8 Martie am dat martisoare brose flori.
Cea mai fericita a fost fata mea cand a daruit profesoarelor martisoarele. La inceput nu prea a fost incantata de idee, dar a venit acasa fericita ca martisoarele ei au fost apreciate. Si m-am bucurat si eu, bineinteles. Si am mai salvat si niste bani.
Iata cateva din florile mele:



2 comentarii:

  1. Multumesc pentru comentariul lasat pe blogul meu, pentru brose.
    Imi plac bijuteriile tale imi induc o stare de bine cand le privesc. Voi da aresa blogului tau prietenelor.

    RăspundețiȘtergere