joi, 27 mai 2010

Saptamana trecuta am vandut o sticla"Sporul casei".
Mi-a parut tare bine, m-am bucurat ca un copil. Am perceput totul ca pe o lauda la ce migalesc eu, ca pe o incurajare. Si am mai primit o incurajare in comentariul de la "In ciuda crizei".
Multumesc Anonim!
Am prins curaj. Am mai facut doua sticle.
Aceasta, in coltul servetelului, are o floare detasabila. E ca o brosa ce poate fi folosita si in alte situatii.

Aceasta are aplicata sfoara impletita pe marginea servetelului , iar in colt, tot aplicata, tot din sfoara, o floare.

Iar aceasta este sticla pe care am vandut-o cu 15 lei:
Acum am trei sticle de vanzare. Fiecare 15 lei bucata.

3 comentarii:

  1. Sunt tare dragute cele cu servetele rosii.Mie cred ca cel mai putin imi plac cele cu sfoara.Desi...nu stiu cum mi-ar placea daca le-as vedea in realitate

    RăspundețiȘtergere
  2. La multe inainte vandute...si cu spor la buzunarul tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragute creatiile tale. Tb sa ai ceva rabdare.
    Poti sa imi spui te rog de unde ai luat sticlutele si cam cat au costat?

    RăspundețiȘtergere