miercuri, 28 noiembrie 2012

                   M-am inscris pana la urma la concurs. Asta e. Nu prea aveam curaj. Nu stiu cat de bine am reusit eu sa explic modul de realizare al felicitarii - nu prea am fost buna la explicatii niciodata - dar cred ca pana la urma se intelege totusi ceva.
                   Mi-am zis sa postez totusi mai multe din felicitarile facute de mine, poate cineva vrea sa vada si alte modele decat cele pe care le-am prezentat eu pentru concurs. Imi dau seama ca tot vorbesc de concurs dar nu am scris de loc nimic despre locul unde se tine acest concurs. Ei bine,  felicitarihandmade.com/concurs-felicitari-craciun-2012.html  este locul unde veti gasi tot ce nu am spus eu si unde puteti participa daca doriti.
                   Si acum sa ma tin de promisiune. Iata alte cateva felicitari:

















Cu aceasta particip la concurs














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu