luni, 19 ianuarie 2015

Putin ajutor, va rog!

                   Ziceam si eu sa-mi organizez un pic blogul...
                   Sa am cate o pagina pentru fiecare activitate, fiecare articol sa-l postez la locul lui ,ca atunci cand intra cineva pe blog sa nu mai arate ca "o gramada total amestecata".,,
                   Am rugat o prietena de departe sa intre si sa-si dea o parere despre ce migalesc eu. Raspunsul ei a fost ceva ce m-a lasat cu gura cascata. Ascultam ce-mi zice si nu am fost in stare de nici o replica, drept pentru care aud in receptor "Alo, mai esti acolo?"... Da, mai eram, ascultam ce-mi spune. Ca impresie poate face numai prima postare daca cel ce intra apreciaza genul, dar daca merge mai departe ramane cu impresia ca a nimerit intr-o gramada total amestecata si ca nu prea stie ce sa imi spuna ori despre ce sa-si dea o parere,
                   Si am stat un pic si m-am gandit si ,,,i-am dat dreptate.
                   Drept pentru care am trecut la treaba. Si am facut pagini noi. Una pentru bijuteriile margelite de mine, una pentru felicitari si tot ce tine de cartoane, publicitate, etc. Am mutat si majoritatea postarilor fiecare la locul lui.
                  Si, mi se parea normal ca acum sa le sterg din pagina principala din moment ce ele exista deja in pagina destinata. Si dupa ce am sters prima postare am observat ca scade numarul de postari din totalul celor publicate ( in tablou de bord) desi postarea exista dar pe alta pagina. Am mai observat ca atunci cand postez in paginile nou create, numarul postarilor nu este contabilizat. Cum eu nu am pregatire in domeniu m-am oprit aici.
 Cei care va pricepeti imi puteti da niscaiva sfaturi?
Va multumesc!

Un comentariu: