miercuri, 25 februarie 2015

Racita

                   Doua saptamani de raceala serioasa, cu nas infundat, ochi ce-mi plangeau intr-una, dureri de cap si toata suita de alte simptome specifice. Parca nimic nu mai ajuta. Ceaiuri, miere, lamai, paracetamol...
 Dar a trecut pana la urma si m-am trezit intr-o dimineata bine, respirand usor.
 Doar nasul meu mai amintea ca in ultimele zile a stat mai tot timpul in batista.

Artist, Circus, Clown, Comedian
Cam asa imi simteam nasul 
 Si eu care imi propusesem sa lucrez intens luna asta pentru ca eram plina de idei de felicitari si cadouri... Voiam sa fac si martisoare...voiam multe.
 Oricum ideile n-au disparut o data cu raceala, asa ca ramane sa le pun in practica pe parcurs. Dar intre doua serii de stranut si sters nasul, am lucrat setul din perle albe de diferita dimensiuni " Simplu alb" pe care va invit sa-l vedeti in pagina BIJU-urile mele si inca doua felicitari cu martisor pe care le-am postat in pagina Felicitari.

Sursa foto: http://www.pexels.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu