vineri, 21 august 2015

Citostatice de 10 luni

                    Aveam de gand sa intreb aici, pe toata lumea care va nimeri aceasta pagina. daca stie cineva cat e de normal ca dupa 10 luni de tratament cu citostatice sa te simti mai rau ca atunci cand ai inceput tratamentul...
                   Sa amintesc poate in treacat ca par in cap nu mai am de mult, ca nu mai am gene si nici sprancene, sa spun ce grele sunt zilele de dupa tratament.
                  Aveam de gand sa ma plang, sa spun cata suferinta fizica si psihica se aduna. Voiam sa spun cum au avansat simptomele, sa ma plang unui medic imaginar de tot ce simt si nu mi se pare in regula... Poate chiar nu e in regula, dar poate este si nu stiu eu, poate nu se rezuma totul la raspunsul pe care l-am primit ca " fiecare organism reactioneaza in felul lui la tratament". Dar probabil ca sunt eu o fiinta slaba care are nevoie de multe explicatii si -de ce nu - sustinere din partea unui profesionist. Da, am nevoie sa inteleg si sa cred ca medicul care se ocupa de mine vede in pacient ceva mai mult decat un simplu caz ce maine va deveni statistica.
                 Cred ca am cam luat-o pe aratura cu pretentiile mele. Asa ca am renuntat la ideea de a ma plange aici, chiar daca imi vine sa plang. Si mi-e necaz ca in ultimul timp imi vine sa plang tot mai des. Ce vreau eu probabil ca nici nu exista.
                 Cu Dumnezeu inainte!

Un comentariu:

  1. Deci nu stiu ce se intampla....Nu pot vedea bine bijou-rile publicate ,nu pot lasa comentarii si nici unde dau bifa la'reactii' nu imi apar.Pacat! Voiam sa spun ca toate sunt foarte reusite iar unele sunt de a dreptul magice...Dar nici macar comentariu asta nu stiu daca va aparea...In legatura cu tratamentul....Cu D zeu inainte!

    RăspundețiȘtergere