joi, 13 noiembrie 2014

O zi minunata pentru toata lumea!

Uite ca se intampla!
 Da, se poate sa te trezesti de dimineata bine dispus, sa deschizi geamul si ziua sa ti se para frumoasa, chiar daca afara sunt nori si pare ca vrea sa ploua.
Ii multumesc bunului Dumnezeu pentru inca o zi care se anunta minunata!
 Nu am niciun motiv anume sa cred asta, nu am nici o asteptare. Doar cred ca va fi o zi minunata!
Si imi doresc sa simta toata lumea la fel.
 Sa fie o zi minunata pentru toata lumea!





Chiar daca nu am prieteni apropiati  care isi sarbatoresc azi ziua de nastere
 -  La multi ani !  - pentru toata lumea.
Chiar daca afara e urat si nu mai sunt flori si fluturi  - La multi ani !  - pentru toata lumea.
O zi minuata sa aveti fiecare!

Un comentariu:

  1. Imi plac foarte mult!Dar tot cred ca
    in realitate se vad altfel!Adica is mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere